logo

Uživatelská sekce

Ročník 2015

Potraviny
Staň se tváří Kinder čokolády! 3. místo
Škola úsměvu shortlist
Nápoje
Fofola 1. místo
Na jednom poznáš všechny nejlíp 1. místo
BUĎ JSI KRÁL HOKEJE, NEBO NE 3. místo
Bohemian Ale shortlist
Spotřební zboží
Lybar PROMISS – jak síla designu zachránila legendu 2. místo
PROJEKT X shortlist
Launch Fordu Mondeo: zrychlení na 223 % za 12 měsíců shortlist
Finanční služby
Air Bank: Lovebrandem v rekordním čase 1. místo
Jak skeptický Artur a jeho černý příběh rozzářil budoucnost banky. 2. místo
To dá rozum, že auto jedině od ŠkoFINu 3. místo
S námi je každý klikař shortlist
Skype kampaň shortlist
Exodus: aneb aby jednou Vaše oblíbené pekařství na rohu nezmizelo shortlist
Rychlost výplaty pojistného plnění shortlist
Ostatní služby
Jak rebranding a redesign prodejen Teta zvýšil tržní podíl značky 1. místo
Vodafone Turbo Jízda 1. místo
RWE – nejsilnější značkou s největším akvizičním potenciálem díky věrnosti komunikačnímu konceptu 1. místo
Bezdrát 2. místo
Vstupenka do klubu miliardářů: do Henriho klubu se hlásí statisíce Čechů 3. místo
Karta výhod shortlist
Malý rozpočet (do 1 mio. Kč externích nákladů)
RunCzech: Jak udělat ze sponzoringu reálnou obchodní příležitost 2. místo
Jde to i lidsky 3. místo
Daruj lahev s osobní etiketou shortlist
Sociální, ekologický, kulturní marketing
Pomozte nám nakrmit děti jídlem a láskou 1. místo
602 zachráněných životů díky Vzkazům proti rakovině 3. místo
Národní potravinová sbírka 2014 shortlist
Sazka Olympijský víceboj shortlist
Céčkomat shortlist
Výstava Smrt shortlist