logo

Uživatelská sekce

Global Effie vyhlásila vítěze ročníku 2006 za celosvětově nejefektivnější marketingovou komunikační kampaň

Komunikační agentury, které prokázaly největší efektivitu a originální kreativitu ve více než čtyřech zemích světa, získaly Global Effie Award 2006. Mezi oceněnými byla také kampaň pro McDonald‘s „I’m lovin‘ it“, kterou vytvořily agentury DDB Worldwide a Leo Burnett.

Global Effie, odměňující marketingové kampaně, které prokázaly efektivitu a kreativitu na rozmanitých celosvětových trzích, zná své vítězné agentury:

Cena Global Effie odměňuje kampaně, které prokázaly efektivitu na různorodém světovém trhu. Vítězství koresponduje s faktem, že kampaň je strategická, kreativní a důvtipná v mezinárodním měřítku. Aby se mohla agentura spolu se svým klientem ucházet o ocenění Global Effie, musí kampaň úspěšně probíhat zároveň ve čtyřech a více zemích, které jsou ve dvou nebo více regionech světa. Vítěze vybírá porota složená z nejvýznamnějších klientů a zástupců vedení agentur.

„Příprava, spuštění a udržení efektivní celosvětové kampaně je velmi odvážný počin. Vytvoření takové kampaně vyžaduje jednoduchost a nápad a v určitém stupni i nějakou oběť, aby mohlo být dosaženo obojího. Soutěž Global Effie 2006 také jasně prokázala, že snahy efektivního světového marketingu mohou vzniknout kdekoli na světě. Gratulujeme vítězům letošního ročníku k jejich výjimečnému výkonu a vítáme je do významné skupiny vítězů Global Effie,“ blahopřál vítězným agenturám Cleve Langton, předseda poroty Global Effie 2006.

Minulý rok získaly zlatou Global Effie společnost Apple Computer Inc., která dlouhodobě spolupracuje s agenturou TBWA/Chiat/Day for the iPod. Toto prestižní ocenění získaly za společně vytvořenou kampaň „Silhouettes“. Agentura 180/TBWA vytvořila pro svého klienta, firmu Adidas, kampaň „Impossible is nothing“. V minulém roce si za ni odnesly stříbrnou Global Effie. Agentury Procter & Gamble a Leo Burnett byly loni oceněny bronzovou Global Effie za kampaň „True Stories“ pro společnost Tampax Compak.