Pražský hrad na prodej

Ročník: Ročník 2014
Kategorie: Malý rozpočet (do 1 mio. Kč externích nákladů)
Ocenění: 1. místo
Značka: Czech Point 101
Koncept: Původní koncept
Zveřejnění kampaně: 09/2013

Video

https://www.youtube.com/watch?v=oc8yF_qd1tY&feature=youtu.be

Zadavatel

Název firmy: Czech Point 101
Adresa firmy: Pompova 299/35, 617 00 Brno – Komárov
Jméno kontaktní osoby: Donald
Příjmení kontaktní osoby: Nathan Brown
Funkce kontaktní osoby: jednatel

Agentura

Název agentury: Passion Communications s. r. o.
Adresa agentury: Arbesovo náměstí 3, 150 00 Praha 5
Jméno kontaktní osoby: Simona
Příjmení kontaktní osoby: Pešková
Funkce kontaktní osoby: Client Service Director
Spolupracující agentura:
Mediální agentura:

Rozpočty

Velikost hrubého mediálního (ATL) rozpočtu kampaně: do 1 mio Kč

Velikost hrubého podlinkového (BTL) rozpočtu kampaně:

Informace o kampani:

Situace / background:

Nikomu se nelíbí, když vláda zneužívá svoji moc.

Přesně takový problém měl náš klient – realitní kancelář Czech Point 101.

Česká vláda si totiž otevřela veřejnou kancelář s názvem Czech Point a našemu klientovi zakázala svou obchodní značku dále používat.

Klient zažaloval vládu u Evropského soudu. Ten rozhodl v jeho prospěch a vládě nařídil, aby svůj zákaz zrušila. To se však nestalo.

Cíle komunikace:

Chtěli jsme poukázat jaké praktiky u nás ve sféře politiky a obchodu panují a donutit vládu, aby reskpektovala rozhodnutí evropského soudu. Připravili jsme jednoduché a elegantní řešení.

Komunikační strategie:

Cílovou skupinou byla široká veřejnost nejen v Čechách, ale i v Británii a Spojených Státech Amerických.

Jako komunikační kanál jsme zvolili realitní portály, což přesně zapadalo do našeho konceptu.

Mediální rozpočet by ve výši 25.000,- CZK.

Kreativní strategie:

Když vláda neoprávněně sebere váš majetek, vezměte si na oplátku ten její.

A tak jsme nabídli Pražský Hrad na prodej.

Vytvořili jsme stránky www.prazskyhradnaprodej.com a rozjeli mediální kampaň nejen na českých, ale i  britských a amerických portálech s nemovitostmi.

Návštěvníci webu si mohli přečíst veškeré informace o nemovitosti, v jaké lokalitě se nachází, jakou má historii, kdo jsou bývalí majitelé a jaké jsou možnosti následného rozvoje.

Když si poté zájemce kliknul na prodejní cenu, spustilo se video, ve kterém Nathan Brown, majitel realitní kanceláře Czech Point 101 vysvětloval skutečný důvod inzerátu.

Doplňující informace:

Výsledky:

Výsledek byl neuvěřitelný. Kampaň zaznamenaly veškeré významné české noviny a on-line portály. Časopis Reflex dokonce uvedl, že cenu hradu zřejmě snížila reputace současného prezidenta. Agentura byla zaplavena telefonáty s nabídkami z celého světa. Nejvzdálenější byla ze Středního Východu. Cena pro zájemce nehrála roli. Deset dní po zahájení kampaně byl náš klient Nathan Brown přímo kontaktován právníkem Ministerstva vnitra, který sympatizoval s jeho příběhem a nabídl mu plnou podporu v nápravě celé situace. V současné době může Czech Point 101 díky naší kampani znovu bez problému používat svoji obchodní značku.

Přílohy kampaně: