Ročník: Ročník 2025
Agentura:AC Sparta Praha, fotbal a.s.
Klient:AC Sparta Praha fotbal, a.s.
Kategorie:Sportovní marketing & Gaming & E-sport
Rozpočet:< 5 mio
Ocenění:nezadáno
Koncept:Původní koncept
Zveřejnění kampaně:17.06.2024
17.06.2024
ANO
NE
AC Sparta Praha, historicky nejúspěšnější tuzemský fotbalový klub, získala v červnu 2023, po dlouhých 9 letech odmlky, ligový titul. V následující sezoně 2024/2025 dokázala Sparta titul obhájit a zároveň vyhrát domácí pohár, čímž završila sezonu tzv. doublem.
Sportovní úspěchy se výrazně promítly do růstu zájmu fanoušků napříč celou komunitou. Pozitivní trend z předchozích let akcelerujeme. Evidujeme rekordní poptávku po sparťanských produktech. Držíme rekordní sérii 33 vyprodaných zápasů, máme 10 000 prodaných permanentek, 15 512 zapsaných osob na waiting listu pro její nákup, a zcela naplněnou kapacitu členství Sparta Club (2100 dospělých).
Na první pohled se klub nachází v ideální pozici, kdy může z pozitivního trendu těžit. Ve skutečnosti však čelí strukturálním výzvám, které zásadně limitují další růst – zejména směrem k dlouhodobé akvizici fanoušků a udržitelnému ekonomickému modelu. Tato situace je o to významnější s ohledem na plánované stěhování Sparty na nový stadion o kapacitě 35 000 míst, které bude vyžadovat zásadní rozšíření aktivní fanouškovské základny.
Klíčové bariéry růstu:
a) Naplněné kapacity B2C produktů -> permanentky i členství jsou vyprodané, chybí tedy produkt, který by umožnil fanouškovskou aktivaci během celé sezóny.
b) Vyprodané zápasy -> nízká fluktuace osob na stadionu. Dominantní většinu návštěvníků tvoří permanentkáři a členové Sparta Clubu, což zásadně omezuje kontakt s novými nebo příležitostnými fanoušky. Klub se tak nechtěně „uzavírá“.
c) Ekonomický růst -> ve stávajícím nastavení je další růst možný pouze skrze zdražování produktů.
V této situaci přicházíme s řešením a v červnu 2024 spouštíme jako první sportovní organizace v ČR digitální produkt na bázi předplatného Sparta Unlimited (*detail o produktu v části „doplnění“), jehož cílem je nabízet ještě kvalitnější a zajímavější obsah, který v kombinaci s dalšími benefity, umožní širší skupině fanoušků intenzivnější zážitek s klubem.
Cíle rozdělujeme do 2 hlavních oblastí, kde si definujeme dílčí cíle.
Oblast I: Obchodně-ekonomické cíle
Cíl 1) Počet aktivních předplatitelů Sparta Unlimited v dané momenty sezony
1. měsíc = 3.500
3. měsíc = 6.500
6. měsíc = 7.500
9. měsíc = 10.000
12. měsíc = 12.000
Cíl 2) Průměrný měsíční počet předplatitelů
-> dosáhnout průměrný měsíční počet aktivních předplatitelů alespoň 8.000
Cíl 3) Roční tržba
-> Dosažení roční tržby ze Sparta Unlimited 12,8 mil. Kč (bez dph)
Cíl 4) Růst oproti předchozímu modelu produktů
-> Navýšit tržby oproti členskému schématu Sparta Club o 500 %
Oblast II: Marketingově - komunikační cíle
Cíl 5) Transparentní komunikace a akvizice fanoušků
-> Transparentně vysvětlit změny fanouškům a dosáhnout min. 50% akvizice permanentkářů a členů Sparta Clubu (sezona 2023/24).
Cíl 6) Kontinuální růst fanouškovské základny
-> Podporovat růst Sparta ID a přivést nové fanoušky do ekosystému.
Cíl 7) Obsah
-> Zvýšit kvalitu a dvojnásobně navýšit množství produkovaného obsahu.
VŠICHNI
Jedním ze strategických pilířů marketingové komunikace AC Sparta Praha je dlouhodobé budování vztahu s fanoušky skrze digitalizaci, práci s daty a přímou komunikaci.
Již od roku 2018 buduje klub systematicky vlastní digitální ekosystém založený na kvalitním CRM. Aktuálně je digitální systém založen na webových stránkách, mobilní aplikaci s rozšířením o ticketingové služby (digitální vstupenky, věrnostní systém apod.), newsletterové nástroje, a především uživatelská identita Sparta iD, která tvoří páteř klubového digitálního světa. K začátku sezony 2024/2025 měla Sparta registrováno 300 000 uživatelů.
Již při vzniku Sparta iD jsme uvažovali o možnosti zpoplatnění obsahu, ale až v roce 2024 jsme dospěli do fáze, kdy jsme cítili, že jsme na tento krok plně připraveni. Pro rozhodnutí vytvořit Sparta Unlimited nás vedlo několik klíčových faktorů:
1) Enormní poptávka po sparťanských produktech a absence nevyprodatelného produktu
2) Technologická připravenost – digitální infrastruktura, která umožňuje vytvoření vlastní paywall platformy
3) Zisk práv k využití záběrů ze zápasů první fotbalové ligy
Mimo interní podmínky pro nás byl pozitivní také společenský trend, kdy se předplatná (Netflix, Herohero, Spotify atd.) stala běžnou součástí naší společnosti. Vznikl tak předpoklad, že fanoušci jsou připraveni platit za kvalitní obsah a benefity navíc, čímž navíc podpoří svůj klub a jeho tvorbu.
Při vzniku Sparta Unlimited bylo potřeba si také definovat naše hlavní cílové skupiny a při vzniku produktu a přípravě komunikace brát v potaz jejich charakteristiku a možná rizika.
Cílové skupiny a strategie
1) Permanentkáři
- Charakteristika: Loajální a nejkonzervativnější skupina fanoušků, která očekává ty nejlepší služby a výsady.
- Počet: 10.000 osob
- Situace: Očekávají, že Sparta Unlimited bude součástí permanentky, ale není.
- Výzva: Vysvětlit, proč Sparta Unlimited není součástí permanentky a jaké primární benefity přináší permanentka.
2) Členové Sparta Clubu
- Charakteristika: Loajální skupina, která dosud čerpala benefity v rámci členství.
- Počet: 2100 osob
- Situace: V důsledku vzniku Sparta Unlimited zanikají dvě ze tří dosavadních kategorií členství Sparta Club – Digital a Classic. Jejich benefity byly buď začleněny do nového produktu, nebo částečné poníženy či zcela zrušeny. Oproti původnímu Sparta Clubu už Sparta Unlimited nenabízí garanci vstupenky v předprodeji, což byl jeden z hlavních benefitů
- Výzva: Vyvrátit u členů zrazení loajality a pocitu upřednostnění kvantity nad kvalitou (pozn. Sparta Unlimited má na rozdíl od Sparta Clubu neomezenou kapacitu).
3)Ostatní fanoušci
- Charakteristika: Různorodá skupina registrovaných ve Sparta iD, bez aktivního produktu.
- Situace: Fanoušci, kteří nevlastní žádný z nabízených produktů, ale kteří mohou být zajímavou cílovou skupinou. Nákupem Sparta Unlimited získávají možnost zakoupit vstupenky na utkání a díky formám předplatného se nemusí zavazovat k dlouhodobému členství.
- Výzva: Vysvětlit atraktivitu a přínos nového produktu. Nabídnout flexibilitu, dostupnost a zapojení bez nutnosti dlouhodobého závazku.
Kreativní řešení
Cílem bylo vytvořit originální a brandově autentickou značku, která obsáhne široký záběr projektu. Záměrně jsme se vyhnuli prvoplánovým řešením typu „Sparta plus“ "Sparta MAX" a usilovali o název, který bude rozeznatelný nejen slovně, ale také vizuálně – prostřednictvím jednoduchého symbolu a vlastní vizuální linky využitelné i mimo digitální prostředí. Slovo Unlimited a symbol „∞“ tento ideový záměr dokonale naplnily. Navíc umožňuje pracovat s pojmem „limity“ a jazykovou hrou kolem něj – na jedné straně reflektovat realitu nevyhovujícího stadionu s řadou objektivních omezení, které vyřeší až nový stadion, na straně druhé zdůraznit, že v online prostředí chce být pro své fanoušky skutečně maximálně otevřená a trendy. Bez limitů. Unlimited.
Komunikační řešení
1.Fáze: Transparentně, detailně a v předstihu.
Pro úspěch projektu bylo zásadní přijetí změn klíčovými skupinami, tzn. Permanentkáři a členy Sparta Clubu. Proto jsme s 3-měsíčním předstihem spustili platformu SPARTA OTEVŘENĚ, kde jsme fanouškům představili Sparta Unlimited, změny v ticketingu, členství i nové webové stránky. Fanouškům jsme zároveň vysvětlili důvody těchto kroků. Komunikace probíhala také přímými kanály, kde jsme individuálně pracovali s cílovými skupinami. Díky včasné komunikaci jsme získali zpětnou vazbu a dokázali ji promítnout do finální podoby produktů.
2.Fáze: launch Sparta Unlimited
V rámci komunikace jsme primárně cílili na naši fanouškovskou bázi, kde jsme očekávali nejvyšší míru konverze. Pro oslovení těchto skupiny jsme využívali sociální sítě, přímou komunikaci, zapojení opinion leaderů a PPC.
Klíčovým a taktickým krokem byla příprava silného contentu ke spuštění prodeje. Krátce po spuštění byly k dispozici exkluzivní rozhovor s majitelem klubu, který vyšel po několika letech, či rozhovor s odcházejícím kapitánem. Tím jsme posílily vnímání hodnoty služby.
V rámci budování značky produktu jsme nasadili TV spoty a injektáže do živých přenosů z utkáních a uskutečnili PR výstupy (např. účast v podcastu).
3.Fáze: Akvizice a retence
Po spuštění Sparta Unlimited se klíčovou součástí komunikace stala fáze akvizice a retence. Cílem nebylo jen oslovit nové předplatitele, ale zejména vytvořit dlouhodobě udržitelný model digitálního předplatného a posílit loajalitu stávajících fanoušků.
Akvizice
-Pravidelný a exkluzivní obsah s hráči je zveřejňován s taktickým záměrem k opětovnému prodloužení předplatného.
-Ticketing a přednostní právo nákupu vstupenek. Každý zápas otevírá speciální předprodejní okno, které podporujeme segmentovanou komunikací (e-maily, push notifikace, countdowny na webu). Díky zpětné vazbě jsme rozlišili atraktivitu utkání a nastavili různé limity vstupenek.
-Dalším silným nástrojem jsou livestreamy z utkání (přímá komunikace, PPC).
-Akvizičním funnelem je široká báze Sparta iD.
Retence
Od konce sezony je součástí také vlastní VOD platforma, kde fanoušci najdou veškerý obsah přehledně na jednom místě a mohou pokračovat v přehrávání, kde skončili. Tento komfort výrazně posiluje uživatelskou loajalitu.
Sparta Unlimited.
Digitální předplatné, které nabízí fanouškům zcela nový způsob, jak být Spartě nablízku – kdykoli a odkudkoli. Jedná se o první produkt svého druhu mezi sportovními organizacemi v České republice, a to jak rozsahem, tak technologickým řešením.
Klíčové benefity pro předplatitele:
1) Exkluzivní obsah
Přístup ke kompletnímu sparťanskému obsahu, který je tvořen výhradně pro předplatitele a nad rámec dosavadního obsahu (např. dokumentární série, pravidelné podcasty, pozápasové studio, rubriky s hráči, rozhovory se členy týmu či zástupci klubu, textové rubriky a další) – https://unlimited.sparta.cz/cs
2) Přednostní nákup vstupenek
Možnost zakoupit až 2 vstupenky v předprodeji před volným prodejem.
3) Livestreamy utkání
Přímé přenosy z přípravných zápasů A-týmu, vybraných zápasů evropských soutěží, utkání B-týmu, mládežnických výběrů a ženského týmu.
4) Speciální nabídky merchandisingu
5) Vstupenky na klubové akce ACS (např. setkání se zástupci vedení klubu)
6) Soutěže o atraktivní ceny
Předplatné je možné zakoupit na měsíční (149 Kč), čtvrtletní (399 Kč) nebo roční bázi (1490 Kč), což fanouškům umožňuje volbu dle jejich preferencí a finančních možností.
Kapacita je neomezená, čímž produkt překonává limity fyzických kapacit (stadion, členství).
Sparta Unlimited. je plně integrované do vlastního digitálního ekosystému Sparty – funguje na webu a v mobilní aplikaci klubu, včetně integrované VOD platformy (vznik v průběhu sezony).
< 5 mio
Popularita a zájem fanoušků o klub jsou neoddělitelně spjaty se sportovními výsledky. Nejde však jen o samotné vítězství či prohru. Důležitá je také srozumitelná sportovní vize, dlouhodobá strategie a silné osobnosti, které klub reprezentují.
Marketingová oddělení sportovních klubů proto hrají zásadní roli, kdy v době neúspěchů zmírňují dopad negativních výsledků a udržují vztah s fanoušky, aby zájem neklesal. Naopak při úspěšných obdobích musí umět tento moment naplno využít a proměnit ho v růst návštěvnosti, vyšší prodeje merchandisingu a zájem o klubové produkty.
Sezona 2024/2025 přinesla Spartě extrémní kontrasty. Začali jsme historickými sportovními úspěchy, kdy jsme se skrze předkola a play-off fázi probojovali po 19 letech do základní skupiny Ligy Mistrů, nejprestižnější fotbalové soutěže na světě. A hned na úvod soutěže jsme porazily favorizovaný FC Red Bull Salzburg a remizovali s VfB Stuttgart. Od listopadu však následoval výkonnostní propad, jaký klub nepamatoval. Sérii špatných výsledků a výkonnostní propad se nedařilo zastavit a až do posledního ligového kola jsme bojovali alespoň o čtvrté místo zajišťující účast v předkolech Evropské konferenční ligy.
Právě tato výkonnostní houpačka jasně ukázala, jak důležitou roli marketing hraje – i v sezóně plné sportovních zvratů se nám podařilo udržet vysokou míru zapojení fanoušků, úspěšně uvést nový produkt Sparta Unlimited a dosáhnout rekordních výsledků v prodejích i návštěvnosti.
Jak se nám reálně podařilo naplnit naše cíle?
Oblast I: Obchodně-ekonomické cíle
Cíl 1) Počet aktivních předplatitelů Sparta Unlimited v dané momenty sezony
Stanovené cíle vs. výsledky:
1. měsíc = 3.500 -> 6.989
3. měsíc = 6.500 -> 12.165
6. měsíc = 7.500 -> 11.199
9. měsíc = 10.000 -> 10.877
12. měsíc = 12.000 -> 9.378
Komentář:
- Start prodeje Sparta Unlimited byl velmi úspěšný a překonal očekávání.
- Již po prvních 3 měsících prodeje jsme naplnili námi stanovený sezonní (roční) cíl a dosáhli na 12 tisíc předplatitelů
- Po většinu sezony se dařilo držet stabilně vysokou základnu (4. až 9. měsíc po spuštění), kdy byl průměrný počet měsíčních předplatitelů 11.427.
- Stanovený cíl dosáhnout v prvním roce projektu na 12.000 předplatitelů považujeme za splněný i přesto, že v závěru sezony došlo k poklesu
- Mírný pokles na konci sezony je přirozený (jedná se o mimosezonní období, kdy nelze uplatňovat např. ticketingovou výhodu, nevzniká zápasový obsah atd.) a reflektuje sportovní neúspěchy týmu, přesto jsme zůstali výrazně nad původním plánem.
Cíl 2) Průměrný měsíční počet předplatitelů
-> dosáhnout průměrný měsíční počet aktivních předplatitelů alespoň 8.000
Výsledky :
- Průměrný počet měsíčních předplatných byl 9.967. Stanovený cíl jsme překonali o 25 %
- Celkový počet předplatných byl ovlivněn vysokými počty předplatitelů již od prvních měsíců po spuštění prodeje (viz. cíl 1), což výrazně přispělo k překonání stanového cíle.
- Do výpočtu průměrných měsíčních předplatných započítáváme roční, čtvrtletní i měsíční předplatné
- Sezonní rozložení předplatitelů je:
1M – 33 %
3M – 27 %
1Y – 40 %
- Roční předplatitelé tvoří nejloajálnější základnu a pozitivně ovlivňují stabilitu projektu. Největší zájem o tuto variantu byl na začátku sezony, což lze vysvětlit kombinací tří faktorů: fanoušci jsou zvyklí kupovat sezonní produkty, roční varianta byla cenově výhodnější a launch podpořila silná akviziční kampaň.
- Napříč různými délkami předplatného se celková míra obnovení po prvním období pohybuje kolem 59 % a průměrná doba trvání předplatného činí 209 dní. To potvrzuje schopnost projektu nejen efektivně akvizovat, ale také dlouhodobě udržet fanoušky.
Cíl 3) Roční tržba
-> Dosažení roční tržby ze Sparta Unlimited 12,8 mil. Kč (bez dph)
Výsledky: viz. neveřejné výsledky
Cíl 4) Růst oproti předchozímu modelu produktů
-> Navýšit tržby oproti členskému schématu Sparta Club o 500 %
Výsledky: viz. neveřejné výsledky
Oblast II: Marketingově - komunikační cíle
Cíl 5) Transparentní komunikace a akvizice fanoušků
-> Transparentně vysvětlit změny fanouškům a dosáhnout min. 50% akvizice permanentkářů a členů Sparta Clubu (sezona 2023/24).
Klíčové kroky, které vedli k úspěšné komunikaci:
- 12/2023 - Analýza cílových skupiny a dotazníkové šetření s cílem pochopit hlavní potřeby fanoušků a ověřit si klíčové hypotézy
- 03/2024 - Transparentní komunikace směrem ke stávajícím skupinám fanoušků (zejm. Členové Sparta Clubu, permanentkáři) skrze platformu SPARTA OTEVŘENĚ
- 03-06/2024 - zpracování zpětné vazby, přizpůsobení produktu
- 06/2024 - spuštění prodeje Sparta Unlimited
Výsledky:
- 18.000 návštěv na platformě SPARTA OTEVŘENĚ
- Po první vlně komunikace (03/2024) jsme na členy Sparta Clubu a permanentkáře poslali dotazník:
a) 89 % respondentů navštívilo platformu Sparta otevřeně
b) 98 % respondentů hodnotilo stránku jako přehlednou
c) Respondenti ocenili průměrnou známkou 2,1 “před komunikaci novinek”
d) Pouze 20 % členů Sparta Clubu považovalo Sparta Unlimited jako adekvátní náhradu, přesto 58 % z nich uvedlo, že uvažují o nákupu. Nakonec však Sparta Unlimited vyzkoušelo až 73 % členů.
- Úspěšnost celé komunikační kampaně potvrzuje start prodeje předplatného, kdy jsme měli krátce po spuštění několik tisíc předplatitelů, ale i celkový počet předplatitelů (viz. Cíl 1)
- Průměrná akvizice klíčových skupin fanoušků byla 54 %:
a) 2.640 (35 %) permanentkářů se stalo předplatiteli během sezony
b) 1.528 (73 %) členů Sparta Clubu se stalo předplatiteli během sezony
- Akvizice permanentkářů zůstala za očekáváním, ale i přesto se jedná o dobrý výsledek.
- Akvizice u členů Sparta Clubu byla naopak vyšší, než jsme očekávali, jelikož se z našeho pohledu jednalo o rizikovou skupinu fanoušků, která bude změny obtížně přijímat. Za účelné lze považovat individuální prvky v komunikaci jako byla možnost osobního setkání a přímou komunikaci s poděkováním na nejvěrnější fanoušky.
- Stanovený cíl akvizice byl splněn.
Cíl 6) Kontinuální růst fanouškovské základny
-> Podporovat růst Sparta ID a přivést nové fanoušky do ekosystému.
Výsledky:
+ 84 tisíc nových registrací Sparta ID
- 4.000 předplatitelů si poprvé zakoupilo jakýkoliv sparťanský produkt
- 16.000 předplatitelů, kteří se stali předplatiteli nemělo dosud žádnou zkušenost se Sparta Clubem, tj. Obdobným produktem založeném na zpoplatění benefitů
Komentář:
- Předplatné Sparta Unlimited prokázalo silný akviziční potenciál.
- Dokázalo oslovit i zcela nové fanoušky, což je klíčové k růstu a rozvoji fanouškovské základy.
- Aktivní fanoušci (vlastnící alespoň jeden sparťanský produkt) mají výrazně vyšší pravděpodobnost, že v budoucnu využijí i další produkty klubu.
- Z dlouhodobého pohledu je důležité získávat tyto aktivní fanoušky
- Sparta Unlimited se tak stává strategickým nástrojem pro akvizici a budování loajality.
Cíl 7) Obsah
-> Zvýšit kvalitu a dvojnásobně navýšit množství produkovaného obsahu
Výsledky:
- Více než 200 výstupů na platformě Unlimited (2,5x více než v předchozí sezoně)
- 80 hodin video obsahu (5x více než v předchozí sezoně)
- Zavedení zcela nových rubrik (např. Fan stories, Freetime s hráči, pozápasové studio)
- Výrazné navýšení livestreamů (vysílání zápasů v předkolech evropských soutěžích, přenosy tiskových konferencí nebo pravidelné vysílání zápasů B týmu, a to jako první klub v ČR)
Komentář:
- Díky příjmům z předplatného jsme mohli rozšířit obsahový tým, investovat do externí produkce a vytvořit pestrý mix formátů, který posunul klubovou komunikaci na novou úroveň.
- Sparta Unlimited se tak stalo nejen zdrojem exkluzivního obsahu, ale i klíčovým kanálem pro posilování vztahu s fanoušky.
- V závěru sezony jsme vydali také dokumentární sérii Up & down mapující průběh sezony 2024/2025 a ukazující zákulisí týmu i v momentech, kdy se sportovně nedařilo.
__________________________________________________________________________
Shrnutí výsledků
Všechny stanovené cíle byly splněny a v některých případech byly několikanásobně překonány. Za největší úspěchy lze považovat:
a) Vysoký počet předplatitelů od samého začátku projektu
b) Stabilní základnu předplatitelů i přes nepříznivý vývoj sezony
c) Navýšení počtu aktivních fanoušků, kdy si alespoň na 1 měsíc předplatné vyzkoušelo 18.533 fanoušků
Projekt Sparta Unlimited lze po prvním roce považovat za úspěšný s velkým potenciálem do dalších let. Projekt prokázal, že má dlouhodobý růstový potenciál a může být pro klub stabilním pilířem B2C příjmů. Za pozitivní lze považovat také to, že i v sezoně plné zvratů lze udržet vysokou míru zájmu fanoušků, což je výsledkem také dlouhodobé práce klubu s fanoušky.
Další výsledky v sezoně 2024/2025 potvrzují dlouhodobě kvalitní práci s fanoušky:
a) V návaznosti na sezonu 2023/2024 jsme až do 30. 10. 2024 udrželi rekordní sérii 40 vyprodaných domácích zápasů v řadě (sérii ukončilo 3. kolo Mol Cupu proti druholigovému Brnu)
b) 16 vyprodaných zápasů v sezoně 2024/2025
c) Průměrná návštěvnost 15.865 s naplněností domácích sektorů 87 % (průměrná návštěvnost meziročně klesla o 7 %, ale přesto se jednalo z pohledu návštěvnosti o druhou nejúspěšnější sezonu v historii)
d) 26.400 osob zapsaných na waiting listu pro nákup permanentky (nárůst téměř o 11 tisíc oproti stratu sezony)
e) Překonání rekordních tržeb (+8 %) a počtu prodaných dresů (+15 %) oproti sezoně 2023/2024 při zisku double.
f) 301.000 fanoušků registrovaných ve Sparta iD (+37 % nárůst oproti startu sezony)
_____________________________
Srovnání s konkurencí
Na českém trhu existují projekty jako Podcast Kudy běží zajíc nebo předplatné Slovan+, které fanouškům nabízejí placený obsah či přístup k merchandisingu. Sparta Unlimited však jde výrazně dál – kombinuje exkluzivní obsah s ticketingovými výhodami, livestreamy. Unikátní je také svým propojením na vlastní digitální ekosystémem Sparta ID. Díky tomu je projekt komplexní, není postaven pouze na jednom či dvou benefitech. A svým počtem předplatitelů výrazně převyšuje ostatní subjekty na trhu. Je však potřeba zdůraznit, že nejde o přímou konkurenci – klíčovým faktorem zůstává fanouškovství a silná klubová identita.
____________________________
Budoucnost Sparta Unlimited
Budoucnost Sparta Unlimited vnímáme s velkým potenciálem a chceme jej neustále rozvíjet.
Za důležitou považujeme kvalitu produktu a kvalitní digitální ekosystém, který bude zpříjemňovat uživatelský zážitek. K tomu to nám pomáhá získávání zpětné vazby od předplatitelů, kteří si své předplatné neprodloužili. Již během první sezony jsme na jejím základě provedli řadu zlepšení, od nového videoplayeru přes knihovnu obsahu až po rozšíření možností v ticketingu.
Kvalita produktu je pro nás klíčová nejen z hlediska retence, ale i akvizice nových předplatitelů, což potvrzuje i fakt, že 66 % fanoušků, kteří si pořídili roční členství hned při spuštění, si své předplatné prodloužilo i po náročné sezoně. Do sezony 2025/2026 vstupujeme aktuálně s 10.292 předplatiteli.