Ročník: Ročník 2025
Agentura:Zaraguza CZ
Klient:SK Slavia Praha
Kategorie:Sportovní marketing & Gaming & E-sport
Rozpočet:20 - 30 mio
Ocenění:nezadáno
Koncept:Původní koncept
Zveřejnění kampaně:01.06.2024
01.06.2024
ANO
NE
Minulou sezonu vyhrála Sparta double a podruhé za sebou ovládla ligu. Český fotbal měl jasného vládce. A upřímně? Ze soubojů se Spartou jsme si na poli marketingu a komunikace většinou odnášeli ještě horší výsledky než z těch na trávníku.
Marketing pro sportovní klub je specifický v tom, že na zásadní část produktu, tedy výsledky našeho týmu, nemáme jako marketéři vůbec žádný vliv. Bylo jasné, že se musíme soustředit na to, co tvoří Slavii mimo klíčových devadesát minut na hřišti – na komunikaci, atmosféru a zážitky na tribunách i v ulicích okolo stadionu. A doufat, že nás kluci na hřišti podrží.
Jenže právě tady jsme cítili, že ztrácíme dech. Marketing se ve Slavii vždy řešil spíš nahodile. Chyběla jasná strategie, chyběl tracking, chyběla koncepce. To vadilo nejen současným či potenciálním partnerům, ale podvědome to vnímali také fanoušci. Naše kampaně byly většinou taktické, nedokázaly vyprodat ani start sezóny a úplně jim chyběl dlouhodobý efekt. Začali jsme si uvědomovat, že pokud chceme být značkou, která obstojí i v těžkých chvílích, musíme se začít soustředit na víc než jen příští zápas.
Stála před námi nová výzva. Postavit brandovou platformu, která dokáže sjednotit všechny slávistické aktivity. Ale hlavně se poprvé zaměřit na koncepční budování a prohlubování vztahu fanoušků ke značce Slavia. A to ať už se vyhraje, prohraje, nebo dokonce když se právě nehraje.
Zdroje:
https://sparta.cz/cs/novinky/42682-mame-double
Chtěli jsme hrát Ligu mistrů na hřišti, měli bychom hrát Ligu mistrů i na poli komunikace.
KOMUNIKAČNÍ CÍLE:
- Stát se nejsilnějším fotbalovým brandem v Česku na základě metrik Behavio Trackingu
- Zvýšit počet zmínek v médiích o Slavii o 20 % a zlepšit jejich sentiment o 30 %
BEHAVIORÁLNÍ CÍLE:
- Zvýšit návštěvnost stadionu, aby se vždy blížila k hranici jeho kapacity
- Aktivovat fanoušky mimo hlavní události sezóny, jako jsou derby nebo evropské zápasy
- Rozšířit fanouškovskou komunitu a zvýšit její interakci na vlastních kanálech značky
KOMERČNÍ CÍLE:
- Zvýšit fanouškovské, sponzorské i CSR příjmy o alespoň 50 % YoY a zajistit tím dlouhodobý a stabilní růst klubu (kromě samotného ticketingu, který podléhá kapacitnímu omezení současného stadionu)
VŠICHNI
Slavia není značka, se kterou si můžete dělat, co chcete. Narozdíl od mnoha jiných značek není jen slidem v Powerpointu. Tolika srdcaři (a srdcařkami), kteří za ni dýchají, se může chlubit málokdo. Slavii tvoří nejen hráči a realizační tým, ale hlavně také fanoušci. Proto když jsme přemýšleli, kam značku posunout dál, zapojili jsme do toho úplně všechny. Alespoň tedy formou reprezentativního vzorku.
Naše strategie musela stát na tom, co právě tyto srdcaři vnímají jako esenci Slavie. Zjistili jsme, že pro fanoušky je absolutně nejdůležitější součástí zápasu fandění na stadionu. To předčilo i atraktivitu soupeře nebo soutěže, a vlastně vůbec cokoli, co si dokážete s fotbalovým utkáním spojit. Proto se právě to stalo základem naší nové brandové platformy. Platformy „Zažij sílu Slavie“.
Celá platforma je inspirovaná fanoušky a fanděním. Stojí na jedinečném zážitku – navštívení zápasu Slavie. Zážitku, který nedělají jen hráči svými výkony na hřišti, ale především fanoušci na tribunách. Je plná emocí, propojuje klub s jeho stoupenci a staví na hrdosti, která ke Slavii neodmyslitelně patří. Platforma „Zažij sílu Slavie“ je o energii, kterou všichni na zápase tvoří, která propojuje fanoušky a kterou se snažíme zprostředkovat všem podporovatelům Slavie, ať už jsou kdekoliv. Tenhle pocit ve třech slovech je i takovou pozvánkou pro příznivce, aby chodili na zápasy – protože právě tam zažijí to nejlepší, co Slavia může nabídnout.
Cílem bylo ale daleko víc než jen zaplnit tribuny. Chtěli jsme komunikací oslovit VŠECHNY fanoušky Slavie. Tedy jak ty na zápase, tak ty, kteří na zápas nedorazili. Aby zažili tu elektrizující energii Slavie kdekoliv, kde se s naší značkou potkají. A když se nic nehraje, tak kdykoli si na Slavii vzpomenou.
Jako kick-off naší nové platformy uvedla Slavia na začátku sezony svou první plnohodnotnou brandovou kampaň. Ta, stejně jako všechno ostatní, stála na samotných fanoušcích. Proto se režie spotu ujal dlouholetý slávista a několikanásobný držitel Českého lva David Ondříček a hlas kampani propůjčil další celoživotní slávista, známý herec a dabér Vojta Kotek.
Protože jsme chtěli ukázat energii okolo fandění, atmosféru ze stadionu a emoce, které fanoušci se Slavií zažívají, stal se naším hero formátem video spot. Třešničkou na dortu tohoto rozhodnutí bylo, že jsme se v rámci mediálního plánování mohli spoléhat na velmi výhodné podmínky na O2 TV, která je afinitně nejblíž naší cílové skupině.
O Prahu jsme bojovali během sezony jak na hřišti, tak formou outdoorové kampaně, do které jsme zapojili billboardy, CLV nebo třeba obrandovanou tramvaj. Umístění zejména okolo Letné, například na metru Vltavská, vyvolala trochu jinou formu fanouškovského engagementu, než jsme zamýšleli… Ale jak jsme je kontrolovali, tak všechny v lepším či méně lepším stavu celou kampaň přežily.
Platforma „Zažij sílu Slavie” ale nebyla jen o klasické placené mediální kampani. Potřebovali jsme, aby vydržela celou sezónu a dále žila i skrze navazující dílčí aktivace, které klíčovou zprávu dále rozvíjely. Platformu jsme naplňovali i třeba CSR projekty. Nejúspěšnější byl „Daruj sílu Slavie“, v rámci kterého se fanoušci zapojili do dárcovství krve. Koncept jsme dále rozvíjeli i fanouškovskými aktivacemi jako oslavy titulu v Edenu pod názvem „To je síla mistrů“.
Fanouškovské zážitky ze hřiště, z hlediště i z mnoha dalších aktivací jsme dále násobili primárně formou našich vlastních digitálních kanálů (sociální sítě a Slavia aplikace). V identifikaci, výběru i šíření aktivit nám pomohlo také rozsáhlé PR. A v neposlední řadě jsme spolupracovali i s našimi mediální partnery, a to na projektech jako THE MASTERPLAN (první film vytvořený českým sportovním klubem, který se objevil na streamovacích platformách – One Play), nebo na oznámení přestupu Vasila Kušeje v nejlepším českém sportovním podcastu Kudy běží zajíc.
V rámci této přihlášky chceme demonstrovat sílu nové slávistické brandové platformy „Zažij sílu Slavie“. Výše zmíněné aktivity pod tímto komunikačním konceptem propojily sportovní i společenský rozměr klubu. To ukázalo, že i fotbalový tým může přemýšlet jako velká komerční značka a může mít dlouhodobě konzistentní positioning i brandový záměr.
Tato přihláška se také zaměřuje na „big picture“ konceptu, aby ukázala a dále ve výsledcích prokázala, že se brandová platforma úspěšně propsala napříč touchpointy značky. Do většího detailu v oblastech jako brand experience, obsah nebo digitální komunikace zacházíme v přihláškách v těchto specifických kategorií.
Závěrem chceme zdůraznit, že všechny popsané kampaně a zjevné nakopnutí marketingu nebylo financováno z mediálně exponovaného vstupu nového investora a z toho plynoucích změn ve vlastnické struktuře klubu. Marketing ve Slavii byl a stále je dlouhodobě udržitelně financován z existujícího komerčního revenue značky a musí si tak na sebe vydělat návratností investic v rámci svých aktivit.
20 - 30 mio
KOMUNIKAČNÍ CÍLE
Cíl: Stát se nejsilnějším fotbalovým brandem v Česku na základě metrik Behavio Trackingu
Chtěli jsme se stát nejsilnějším fotbalovým brandem v Česku. Naším cílem nebylo uspět jen mezi fanoušky, chtěli jsme jako lídr posouvat kupředu celý fotbal. Proto jsme spolu s Behaviem dělali tracking na reprezentativním vzorku celé populace a nejen fotbalových fanoušků.
Pozici nejsilnějšího fotbalového brandu vnímáme na třech úrovních. Jestli si na vás lidé vzpomenou, jestli vás mají rádi a jestli s vámi mají spojené ty správné asociace. Všechny tyto metriky jsme měřili od začátku sezóny 23/24, jelikož předtím nebyl zaveden žádný brandový tracking. Výsledky bechmarkujeme oproti naší největší konkurenci – fotbalové Spartě.
Salience – Spontánní znalost značky ve spojení s kategorií
Po sezóně 23/24 – 19 % → Na konci roku 2024 – 25 % (nárůst o 6 p. b., nárůst o 31,6 %)
Sparta se posunula z 24 % na 30 %. Její náskok jsme během sezóny snížili o 26,3 %.
Metodická poznámka: Mezi trackingami se upravil prompt - z obecné "sportovní akce" na konkrétní "fotbalové utkání". Pro porovnání se proto použily výsledky ze dvou trackingů se shodným promptem.
Likeability značky – Lidé, kteří mají spojené pozitivní emoce se značkou
Po sezóně 23/24 – 34 % → Po sezóně 24/25 – 36 % (nárůst o 2 p. b., nárůst o 5,9 %)
Sparta v obou případech zůstala 4 p. b. za námi.
Asociace – Zábava s rodinou a přáteli
Po sezóně 23/24 – 26 % → Po sezóně 24/25 – 30 % (nárůst o 4 p. b., nárůst o 15,4 %)
Sparta se posunula z 28 % na 30 %. Náš růst ve sledovaném období byl ve srovnání se Spartou více než dvojnásobný a dohnali jsme manko, které jsme měli před sezónou.
Asociace – Inovativní a posouvá sport
Po sezóně 23/24 – 22 % → Po sezóně 24/25 – 28 % (nárůst o 6 p. b., nárůst o 27,3 %)
Sparta se posunula z 22 % na 25 %. Náš růst byl oproti Spartě více než dvojnásobný a podařilo se nám zaujmout pozici leadera v našem odvětví.
Asociace – Pomáhá i mimo sport
Po sezóně 23/24 – 22 % → Po sezóně 24/25 – 27 % (nárůst o 5 p. b., nárůst o 22,7 %)
Sparta se posunula z 21 % na 24 %. Náš růst ve sledovaném období byl ve srovnání se Spartou více než dvojnásobný a upevnili jsme pozici fotbalového leadera (v trackingu sledujeme jen konkurenční fotbalové značky) v této asociaci.
Asociace – Zábavná a inspirativní komunikace
Po sezóně 23/24 – 24 % → Po sezóně 24/25 – 27 % (nárůst o 3 p. b., nárůst o 15,4 %)
Sparta v obou případech zůstala 3 p. b. za námi..
Cíl: Zvýšit zmínky v médiích o Slavii o 20 % a zlepšit jejich sentiment o 30 %
Mediální monitoring – Zmínky v médiích, imprese v médiích a sentiment
Zmínky v médiích – 2022 = 13 092, 2023 = 13 770, 2024 = 13 965 (1,5% nárůst)
Imprese v médiích – 2022 = 1200 mio, 2023 = 1400 mio, 2024 = 1700 mio (21,4% nárůst)
Pozitivní zmínky v médiích – 2022 = 4,8 %, 2023 = 4,3 %, 2024 = 39,8 %
Zdroje:
Behavio Brand Tracking 2024 & 2025
Mediaboard Media Monitoring 2022–2025
BEHAVIORÁLNÍ CÍLE
Cíl: Rozšířit fanouškovskou komunitu a zvýšit její interakci na vlastních kanálech značky
Jako klíčové vlastní kanály považujeme naše sociální sítě a klubovou aplikaci. Aplikaci jsme uvedli až během sezóny 23/24. Sociální sítě srovnáváme také jen se sezónou 23/24, jelikož jsme přidali TikTok a Threads, a tím pádem pouze v rámci sezóny 23/24 srovnáváme stejný počet social media profilů jako v sezóně 24/25.
SKS Aplikace – Stáhnutí aplikace
Po sezóně 23/24 – 50 000 → 24/25 – 90 000 (nárůst o 80 %)
SKS Aplikace – Počet aktivních uživatelů (přihlášení alespoň 1 za měsíc)
Po sezóně 23/24 – 19 000 → 24/25 – 40 000 (nárůst o 110,5 %)
Social Media – Počet sledujících napříč profily
Po sezóně 23/24 – 716 000 → Po sezóně 24/25 – 855 000 (nárůst o 19,4 %)
Social Media – Engagement napříč profily
Po sezóně 23/24 – 3 750 000 → Po sezóně 24/25 – 4 200 000 (nárůst o 12 %)
Social Media – Organický zásah
Během sezóny 23/24 – 40 000 000 měsíčně → Během sezóny 24/25 – 60 000 000 měsíčně (nárůst o 50 %)
Při třicetikorunovém CPM je hodnota našeho organického měsíčního dosahu 1 800 000 korun. Jen inkrementální nárůst mezi sezónami má hodnotu 600 000 korun každý měsíc.
Zdroje:
Meta Business Suite, 2023–2025
YouTube Studio, 2023–2025
TikTok Business Center, 2024 & 2025
Interní analytika aplikace klubu Slavia, 2024 & 2025
Cíl: Aktivovat fanoušky mimo hlavní události sezóny jako derby nebo evropské zápasy
Launch platformy
Představení naší nové platformy mělo za úkol nastavit laťku po zbytek sezony. Na představení „Zažij sílu Slavie" a premiéru brandového spotu jsme pozvali fanoušky do Edenu. Naplnili jsme tribunu Sever i část tribuny Františka Pláničky – přišlo téměř 6 000 fanoušků.
Zápas roku
Z utkání s Karvinou jsme udělali marketingový „zápas roku". Několik desítek fanoušků hostujících jsme přesunuli do vyšších ochozů a sektor hostů obsadili našimi fanoušky. Vzniklo tak největší choreo v historii českého fotbalu s 19 250 diváky. Sportovně nezajímavý zápas se dostal do centra pozornosti všech hlavních médií (ISportu, IDnesu, CNN Prima News, iRozhlasu, Seznam Zpráv, Sport.cz nebo TN.cz) a měl nejvyšší NPS (95) ze všech měřených utkání sezóny.
Výjezd roku
Neatraktivní výjezd do Olomouce jsme pojali jako „Výjezd roku". Domácí uvolnili celou tribunu s 3 871 místy, kterou slávisté vyprodali. Do Olomouce přijelo přes 4 000 slávistických fanoušků, kteří vytvořili téměř domácí atmosféru s pěti celo tribunovými chorei.
Daruj sílu Slavie
Pro podporu dárcovství krve jsme poprvé nastoupili v bílých dresech bez červené barvy. Kampaň vygenerovala 339 příspěvků se 1 056 000 reakcemi a 25 681 878 impresemi. V médiích vzniklo 178 výstupů s více než 28 000 000 přečtení. Zaregistrovalo se 832 dárců, během kampaně darovalo krev 308 prvodárců a 4 415 dárců včetně 24 hráčů a 67 zaměstnanců klubu.rev 308 prvodárců a 4 415 dárců včetně 24 kmenových hráčů Slavie Praha a 67 zaměstnanců klubu.
Zažij sílu Slavie x Fuck Cancer
Zápas s Baníkem jsme věnovali boju proti rakovině. Dermatologická vyšetření ve fanzóně odhalila 3 podezření na melanom, 10 předstupňů melanomu a další nálezy. Vyšetřilo se více než 120 osob včetně hráčů a zaměstnanců. Vyšetření odhalilo onkologické onemocnění člena představenstva Tomáše Bůžka, které bylo včas zachyceno.
Síla mistrů
Platforma vyvrcholila oslavami titulu „Zažijte sílu mistrů" s 26 000 fanoušky v Edenu (naplnili jsme stadion i fanzónu na maximumú a koncertem MAT 213, Hrdaka Brata a Smacka One. S Českou spořitelnou jsme vydali mistrovskou edici virtuálních karet – během sezóny si je sjednalo 30 000 fanoušků.
Zdroje:
https://www.slavia.cz/article/22005-Zazij-silu-Slavie-Start-sezony-ve-Fortuna-Arene
https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-chance-liga-rocnik-2024-25/454438/zapas-roku-v-edenu-nejvetsi-choreo-v-ceskem-fotbale-kouc-se-chtel-divat.html
https://prazsky.denik.cz/fotbal-prvni-liga/sk-slavia-praha-fanousci-ultras-olomouc-sever-video-foto-choreo-sigma-andruv.html
https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/dobrocinna-akce-daruj-silu-slavie-bile-dresy.A241026_095921_fotbal_malu
https://www.sport.cz/clanek/fotbal-ceska-1-liga-slavia-a-banik-spojily-sily-rivalita-jde-stranou-v-boji-proti-rakovine-5069764
https://x.com/JaroslavTvrdik/status/1944676997885727207
https://prazsky.denik.cz/fotbal-prvni-liga/slavia-praha-mistrovsky-titul-oslavy-sampioni-eden-fortuna-arena-fanousci.html
https://www.facebook.com/SKSlaviaPrahaFotbal/posts/-síla-mistrů-s-českou-spořitelnoudíky-našemu-partnerství-s-česká-spořitelna-a-vi/1268926218573893/
Cíl: Zvýšit návštěvnost stadionu na hranici jeho kapacity
Slavia byla v posledních letech známá vysokou návštěvností. Naším úkolem na letošní sezónu bylo tuto návštěvnost navýšit na hranici kapacity, a to jak maximálním využitím kapacity stadionu, tak rozšíření waiting listu na permanentky. Ten jsme poprvé zavedli po sezóně 23/24. Každý zápas jsme se chtěli přiblížit k využití 95 % kapacity, jelikož 5 % lístků dostává k dispozici hostující tým. A to pro nás byla největší výzva, protože máme největší stadion v rámci české ligy.
Waiting list na permanentky
Po sezóně 23/24 – 6 000 → Po sezóně 24/25 – 9 000 (50 % nárůst)
Průměrné využití stadionu během celé sezony
22/23 – 76,04 % (Nejvyšší průměr v lize – Bohemians s 80,1 %)
23/24 – 91,32 % (Nejvyšší průměr v lize – Sparta s 93,1 %)
24/25 – 94,51 % (Druhý nejvyšší průměr v lize – Sparta 86,5 %)
VIP (41 boxů, 322 sedadel gól, 138 míst Legenda)
22/23 – Scházely 3 boxy, 98 míst gól, 20 míst Legenda
23/24 – Scházely 4 boxy, 74 míst gól, 41 míst Legenda
24/25 – Všechny volně prodejné kapacity obsazeny
Fanzóna
22/23 – Nebyla
23/24 – 3–5 tisíc průchodů podle zápasu
24/25 – 5–7 tisíc průchodů podle zápasu
Zdroje:
Interní analytika klubu Slavia, 2023 – 2025
Oficiální statistiky Chance ligy, 2023 – 2025
KOMERČNÍ CÍLE
Vzhledem k přítomnosti naší hlavní konkurence v porotě nemůžeme komerční cíle zveřejňovat jinak než formou indexů. V případě potřeby je možné neindexovaná čísla ukázat zástupci výzkumných agentur pro validaci.
Cíl: Zvýšit fanouškovské, sponzorské i CSR příjmy o alespoň 50 % YoY a zajistit tím dlouhodobý a stabilní růst klubu (kromě samotného ticketingu, který podléhá kapacitnímu omezení současného stadionu)
Naším úkolem bylo zvýšit příjmy klubů ze všech komerčních touchpointů, se kterými fanoušci přichází do kontaktu.
Revenue z ticketingu
22/23 – X ze kterého budeme vycházet při ukázání posunu
23/24 – Zlepšení o 58,4 % (Slavie hrála Evropskou ligu místo Konferenční ligy, ve které postoupila ze skupiny a hrála čtvrtfinále EL proti AC Milán)
24/25 – Zlepšení o 1 % (v rámci prodaných vstupenek jsme už minulou sezonu naráželi na kapacitu stadionu a zároveň se v této sezóně nepostoupilo ze skupiny evropských pohárů) – udržení příjmů tak vychází z lepších komerčních výsledků VIP sektorů napříč sezónou
Revenue z fanshopu
22/23 – X ze kterého budeme vycházet při ukázání posunu
23/24 – Zlepšení o 25 % oproti sezóně 22/23
24/25 – Zlepšení o 53 % oproti sezóně 23/24
Revenue z prodaných dresů
22/23 – 4 000 ks
23/24 – 4 500 ks (nárůst oproti předchozí sezoně o 12,5 %)
24/25 – 11 500 ks od začátku sezóny (nárůst oproti předchozí sezoně o 155 % → z toho jen předprodej ve formě WOWcherů bez uvedení designu dresů – 5 000 ks)
Revenue ve fanzóně
22/23 – Nebyla
23/24 – X ze kterého budeme vycházet při ukázání posunu
24/25 – Zlepšení o 54,5 % oproti sezóně 23/24
Revenue z slávistického muzea a prohlídek stadionu
22/23 – X ze kterého budeme vycházet při ukázání posunu
23/24 – Zlepšení o 8,3 % oproti sezóně 22/23
24/25 – Zlepšení o 58,3 % oproti sezóně 23/24
Celkový sponzoring
22/23 – X ze kterého budeme vycházet při ukázání posunu
23/24 – Zlepšení o 17,5 % oproti sezóně 22/23
24/25 – Zlepšení o 36 % oproti sezóně 23/24
Finanční sponzoring
22/23 – X ze kterého budeme vycházet při ukázání posunu
23/24 – Zlepšení o 29 % oproti sezóně 22/23
24/25 – Zlepšení o 56 % oproti sezóně 23/24
Cíl: Zvýšit CSR příjmy
Galavečer 22/23: Nebyl
Galavečer 23/24: 3 600 000
Výnos ze slávistického galavečeru v sezóně 24/25: 11 000 020 (více než trojnásobné zlepšení)
Všechny sledované příjmy od fanoušků jsme mezisezónně navýšili o více než 50 %. Jediný příjem, který zůstal konstantní, byl příjem z ticketingu – zde opět narážíme na kapacity stadionu, ale zároveň jsme příjem udrželi stabilní i napříč tomu, že Slavia nepostoupila ze skupiny Evropské ligy a nehrála její čtvrtfinále s fotbalovým gigantem AC Milán. Konstantní příjem tak vnímáme jako úspěch.
V kombinaci s atraktivnější komunikací jsme se díky novému, komplexnímu přístupu k marketingu a datům rázem stali zajímavějším subjektem i pro naše partnery. Celkový sponzoring se mezisezónně zvedl „pouze“ o 36 %. Co je ale důležitější – finanční sponzoring se zvedl o 56 % (barter zůstal mezi sezónami podobný). I toto číslo vnímáme jako splnění našeho cíle. A nebývalého úspěchu, i díky novým partnerům, jsme dosáhli také v rámci CSR příjmů na slávistickém galavečeru.
Zdroje:
Interní analytika klubu Slavia, 2023 – 2025
Webový portál Slavia.cz, 2024 & 2025
ÚSPĚCHY V OBOROVÝCH SOUTĚŽÍCH
Platforma "Zažij sílu Slavie" získala řadu ocenění. V cenách Lukáše Přibyla Slavia po šesti letech přerušila dominanci Sparty a získala hlavní cenu plus speciální ocenění za Fan experience a CSR. V Českých cenách za PR Lemur si odnesla pět cen včetně tří zlatých, čímž se stala nejúspěšnější značkou ročníku.
Stejně jako ve fotbale chceme bojovat o tituly v těch nejprestižnějších soutěžích. Proto jsme tuto platformu přihlásili i do komunikační Ligy mistrů – EFFIE. Hráči nakonec za sezonu 2024/25 urvali ligový titul. Jak dopadne tahle sezona v marketingu?
Zdroje:
https://www.slavia.cz/article/23203-Mistri-i-v-komunikaci-Slavia-ovladla-Ceny-Lukase-Pribyla
https://www.slavia.cz/article/23130-To-je-sila-Tri-zlata-a-dve-stribra