logo

Uživatelská sekce

Ročník 2007

Potraviny a nápoje
Domácí žvýkání MARK/BBDO 1. místo
Jeden z nás – Pardál Kaspen 2. místo
Hnutí za dobrou snídani EURO RSCG Praha 3. místo
Ostatní rychloobrátkové zboží
Inspirováno přírodou, vyvinuto Oriflame EURO RSCG Praha 2. místo
Woolite vaše oblečení v pračce ochrání – získání vedoucí pozice na trhu díky pochopení nových potřeb EURO RSCG Praha 3. místo
Finanční služby
Přejděte k nám, bude vám lépe – Revoluce na trhu běžných účtů MARK/BBDO 1. místo
Postavte si svou vlastní banku Proximity Prague 2. místo
Penzijní připojištění – Tramvaj Mather Communications 3. místo
Výrobky dlouhodobé spotřeby
Antipirátská guerillová kampaň Wunderman 1. místo
Mju:síš ho mít Jazz Communications 2. místo
Nová strategie komunikace cen – jak se stát nejsilněji rostoucí automobilovou značkou na trhu EURO RSCG Praha 3. místo
Sociální, ekologický, kulturní marketing
Poslouchejte medvídka! Už nemůže dále mlčet! Proximity Prague 1. místo
Zachraňte své ženy – Avon proti rakovině prsu MARK BBDO + Starcom Mediavest Group 2. místo
Troja 2008, Pozdrav z žumpy Mather Communications 3. místo